Autor Wiadomość
Thunar
PostWysłany: Wto 15:49, 16 Sty 2007    Temat postu:

drobne pytanie- jaki hełm?
Lauxema
PostWysłany: Pią 13:45, 12 Sty 2007    Temat postu:

Dawaj 3 zrecznosc, 2 sily i 2 zywotnosc..
Merna
PostWysłany: Pią 9:48, 12 Sty 2007    Temat postu:

No dawałem 2 do Siły, 2 do Zręczności i po 1 do reszty.... Ale skoro Wytrzymałość nie będzie mi już potrzebna, to będę dawał 3 do Zręczności, 2 do Siły i po 1 do reszty... xP
Lauxema
PostWysłany: Czw 19:09, 11 Sty 2007    Temat postu:

zalezy ile dajesz do zrecznosci i sily..
Merna
PostWysłany: Czw 18:59, 11 Sty 2007    Temat postu:

Ja mam poziom 113 i mam już około 120 Wytrzymałości... Czyli mówicie, że będzie mi już nieprzydatna więcej? Na co mam wydawać ten jeden punkt? Na Siłe czy Zręczność?
Lionerd
PostWysłany: Czw 18:15, 11 Sty 2007    Temat postu:

2 reczna 100% Razz
ja polecam Master pakera Razz czyli duzy DMG, duzo HP i duzo trafien reszta nie wazna. w wytrz. nic juz nie pakuj ja na 162 mam 97-10 i moge przetrwac az 37 tur (bo mam 420-30 zyw. jestem paladynem) wiec sam widzisz
Lauxema
PostWysłany: Czw 14:00, 11 Sty 2007    Temat postu:

Wzor na obrazenia jest podany w statysykach postaci w takiej tabelce.
Dla przypomnienia podam tutaj.
Bonus = ((Si + Lvl) ^ 0.9) * 1.2
Bonus jest podawany w procentach, je sie dodaje do obrazen broni rzeczywistych.
Trzeba tez zauwazyc ze bron dwureczna ma wiekszy dmg rzeczywisty niz podany, nie pamietam tylko czy o 50% wiekszy czy o 100%.. Bron jednoreczna ma normalny dmg i od niego sie liczy.
Thunar
PostWysłany: Śro 23:55, 10 Sty 2007    Temat postu:

wybaczcie tego posta wyzej, nie zauwazylem ze jestem niezalogowany Smile
Gość
PostWysłany: Śro 23:53, 10 Sty 2007    Temat postu:

mam jescze jedno pytanie: w jaki sposob obliczasz DMG?
A tak przy okazji, czy znasz wzory na obrażenia?
Lauxema
PostWysłany: Pon 13:59, 08 Sty 2007    Temat postu:

Nie bedzie. W dodatku jezeli bedziesz ja ulepszal u alchemika to bedzie to juz roslo normalnie. Toga bojowa daje mnichom 15% a reszcie 10% to jest ta roznica i zarazem wada w wojach..
Manatar
PostWysłany: Pon 12:59, 08 Sty 2007    Temat postu:

Witam
Pytanie odnośnie togi bojowej do Lauxema
Ja jestem Łowcą (togę noszą Mnisi) ale z tego co piszesz to przy założeniu togi bojowej będę miał dodane 10% do uników. Innych minusów nie będzie?
Lauxema
PostWysłany: Nie 23:38, 07 Sty 2007    Temat postu:

rycerz moze nosic toge bojowa, poniewaz jest nieklasowa odjemuje sie 5%, czyli daje 10% do unikow. chodzilo mi o plytowe naramienniki wojenne z brazu , czyli w skrocie naramienniki wojenne. (jak przeszukasz liste to tylko jeden rodzaj jest wojennych)
tak samo buty wojenne. wszystko z brazu.

jak to sie mowi : "nie ucz ojca dziecie robic " Twisted Evil
Thunar
PostWysłany: Nie 13:57, 07 Sty 2007    Temat postu:

Dzięki za odpowiedz, ale sa w niej błędy. jako rycerz nie moge nosic togi bojowej, poza tym o jakie naramienniki chodzilo ci dokładnie, czy o naramienniki płytowe z brązu? Wybrałem 1 schemat rozwoju. moje dokładne obecne statystyki: 67lv, 200siły, 75 zr,
75 zw, 119 wt, 146 żw (750 życia)
Lauxema
PostWysłany: Nie 0:16, 07 Sty 2007    Temat postu:

Po pierwsze: sprwadz czy masz wykupione profity.
Po drugie: rycerza mozna rozwinac na dwa sposoby.
Sposob I
MASTER PAKER
Kupujesz nagolennice brzytwowe z milthiru, buty, naramienniki wojenne z brazu, rekawice skorzane, toge bojowa, dwa pierscienie do zrecznosci, szate szermierza, naszyjnik nipponu, spodnie wygodne(zeby nie uwieraly), elficka koszule i najlepsza bron dwureczna dostepna na rynku Smile
Ulepszasz w pierwszej kolejnosci rekawice. Jak ulepszysz na max zabiersz sie za naramienniki i je znowu ulepszasz,az minusy sie zredukuja do 0. Potem to samo z butami. Potem ulepszasz to co jest tansze z przedmiotow nagolennice, naramienniki, buty. Jezeli Marvolo w miedzyczasie ulepszy alchemika, biegniesz do alchema z rekawiczkami.

Taka postac ma ZAJEDUZY dmg, choc ma to swoje wady.. Jest to postac bardzo meczaca do rozwiniecia, ale satysfakcja gwarantowana.

Statystyki DLA CIEBIE na ten poziom przy tym sposobie.
4 zrecznosc, 3 w zywotnosc. Lub 4 zrecznosc, 1 zywotnosc, 2 sila.

tak do poziomu 90, a wtedy znowu sie zglaszasz i mowisz co i jak..

II sposob
SZYBKI RYCERZYK
Szybki rycerzyk to sposob bardzo prosty.
Kupujesz caly sprzet ze skory<oprocz nagolenic bo one maja byc brzytwowe z milthiru>, i reszta sprzetu jak wyzej. Latasz ze sprzetem do alchemika, az go ulepszysz na maxa. Wtedy zabierasz sie za nagolenice. Jezeli Marvolo buduje wiecej alchemika, znow ulepszasz "skorki"

Statystyki DLA CIEBIE na ten poziom.
3 zrecznosc, 2 zywotnosc, 2 sila lub 4 zrecznosc, 2 zywotnosc, 1 sila lub 4 zreczonsc, 3 zywotnosc<to juz sam musisz zadecydowac>
Do poziomu 90.
Jaka jest roznica, miedzy sposobem I a II?
W drugim sposobie czesciej trafiasz, ale masz mniejszy dmg(tzn ok 300-350 max).
Przy pierwszym masz wiekszego dmg<ok 600 max>,ale zadziej trafiasz.

Sam wybierz
Marvolo
PostWysłany: Sob 19:24, 06 Sty 2007    Temat postu:

To wszystko powie Ci Lauxema.
Ale najlepiej wyślij mu pw ze swoimi statami.
Thunar
PostWysłany: Sob 10:09, 06 Sty 2007    Temat postu: Rozwój krasnoluda

Jestem krasnoludzkim rycerzem. mam ponad 60lv, 200 sily, 70 zrecznosci i zwinnosci, ponad 100 wytrzymalosci i zywotnosci. Obecnie walcze 2 dlugimi mieczami, ale chce kupic cos nowego. Prosze o porady, jak powinienem rozwijac postac i co kupic.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group